Netflix

The time has come, my little friends, dat ik de duistere roep van Netflix niet langer meer heb kunnen weerstaan. Maar zeg nu zelf: wat is drie euro per maand als je in de plaats een uitgebreid aanbod kijkplezier krijgt?

funny-lies-cartoon-Netflix-book

Ik was verkocht bij het aanbod animatiefilms. Want Disneyfilms blijven duur. En voor maar drie euro alle Disneyfilms ter beschikking krijgen, is een zeer kleine prijs om te betalen. Toegegeven, ik ben altijd een beetje sceptisch geweest over Netflix en zelf nu ben ik op sommige vlakken nog niet helemaal een overloper te noemen. Netflix biedt een mooi aanbod aan, maar blijkbaar toch niet de zaken waar ik in geïnteresseerd ben. Ja, ‘Game of Thrones’ gaat nooit op Netflix terechtkomen, I know, maar sommige pareltjes zou Netflix dringend moeten overwegen om in het aanbod op te nemen. Maar dat ligt misschien ook aan de Belgische variant waar ik het mee moet stellen.

Want het verschil in landenaanbod is nog groot. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in, wanneer heel Europa wordt gelijkgeschakeld. Tot dan is het wachten en blijven surfen door het aanbod. Iets dat voor mij iets overzichtelijker kan…Maar dat is de autist in mij die spreekt. Bovendien is het irritant dat Netflix lang genoeg wacht met het toevoegen van nieuwe seizoenen. De meeste mensen zitten al ver over de seizoenen die Netflix aanbiedt, dus met sterren ertegenaan te strooien (ja, die beoordeling trekt op geen hol. Het is compleet onbetrouwbaar), hoop ik, net zoals vele andere abonnees, op nieuwe releases. Maar misschien kan het wachten momenteel geen kwaad. Zolang het weer goed blijft, is een Netflix abonnement niet echt het slimste idee…

Geef een reactie

