Yummie, Yummie, Yummie, I’ve got food in my tummy

Het probleem met ouder worden is dat je niet snel meer verwonderd bent. “Been there, done that”, is nogal vaak mijn reactie, waarbij ik schouderophalend “not impressed” ben. Maar onlangs was er nog eens een momentje waar ik met mijn mond vol tanden stond. Of met een mond vol overheerlijk ijs, beter gezegd.

maxresdefault

Ik eet graag, helaas, maar moet leren om van de dingen te proeven en te genieten. Dat is me gelukt bij de nieuwe uitvinding van Lotus: Speculoos ijs op een stokje. Ik maak niet snel reclame voor eten (hoewel Lotus of Lays mogen me trouwens wel altijd inhuren als officiële proever als ze ook voor een liposuctie betalen), maar dit moet ik toch even vermelden.

Een review schrijven over eten is vreemd, omdat je toch altijd zelf moet proeven en beoordelen. Maar wat was me dat voor een smaakexplosie. De classic magnum met vanille-ijs en een laagje chocolade, daar kan je al niet fout mee gaan. Maar denk daar nog speculaasstukjes bij en een laagje speculaaspaste en je hebt de ideale combinatie tussen vanille, chocolade en speculaas.

De afwisseling in smaken doet het, als je het mij vraagt. Hoewel het nog steeds zeer moeilijk te beschrijven valt wat er nu precies aan de hangt is bij zo’n speculoos-ijsje stick. Ook handig voor onderweg (wrapper wel mooi in een vuilbak achterlaten en niet sluikstorten). Ik krijg al terug honger als ik er aan denk, dus ik ga het hierbij laten. Maar voor alleen die geïnteresseerd zijn, rep u naar de winkel! Misschien moet je wel wat moeite doen, want ondanks dat er al zo’n twee weken reclame voor gemaakt wordt, heeft het mij ook effectief twee weken geduurd vooraleer ik een winkel vond die het verkocht. En nee, het was niet de Colruyt of de Delhaize, maar een goede ouderwetse, kleien Carrefour Express. Maak dat mee!

Een gedachte over “Yummie, Yummie, Yummie, I’ve got food in my tummy

Geef een reactie

